Skargi i wnioski

    Skargi i wnioski

    Skargi, wnioski i petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie przepisów:

    1. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.,poz. 267 z późn. zm.),
       
    2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skargi wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46).

    Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
    Organy państwowe obowiązane są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków w ustalonych przez siebie dniach i godzinach.

    Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków.

    1. Izba Celna w Opolu

    Ul.Szpitalna 3-b-5-7

    45-010 Opole

    tel.77 400 67 00

    poniedziałek,wtorek,czwartek,piątek 7.00-15.00

    środa-9.00-17.00
     

    Dyrektor Izby Celnej  przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania. W sprawach organizacyjnych związanych z przyjęciami w ramach skarg i wniosków można się kontaktować pod wskazanymi numerami telefonów.
     

    2. Urząd Celny w Opolu
     

    ul.Zielonogórska 3

    45-323 Opole

    tel.77 402 32 06

    poniedziałek,wtorek,czwartek,piątek 7.00-15.00

    środa 9.00-17.00

     

    Naczelnik Urzędu Celnego przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania. W sprawach organizacyjnych związanych z przyjęciami w ramach skarg i wniosków można się kontaktować pod wskazanymi numerami telefonów.

     

    Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków w Ministerstwie Finansów.


     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 13.04.2015 Data publikacji: 13.04.2015 19:57 Data ostatniej modyfikacji: 01.06.2015 07:45
    Autor: Justyna Bioły-Kobylańska Osoba publikująca: Justyna Bioły-Kobylańska Osoba modyfikująca: Justyna Bioły-Kobylańska
    Rejestr zmian